در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید

تولید و صادات
پیچ و مهره، استاد بولت، یوبولت، انکر بولت در متریال و سایزهای مختلف
اینجا کلیک کنید
فروش
فروش پیچ و مهره استاندارد با گرید های برنجی، استیل، خشکه و سایر متریال ها
اینجا کلیک کنید
Previous slide
Next slide
قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار : قیمت روز پیچ و مهره کیلویی شامل انواع پیچ و مهره آهنی و استیل ام دی اف پیچ نصب چوب خودکار استوانه آچاری اتاقی ، آلن و خاص پیچ متری راد ، میخ چاشنی، هزار خاری،  ورشویی ، کناف شیروانی و… را تنها از مرکز فروشگاه پیچ و مهره در تهران واقع در خیابان قزوین و میدان حسن آباد تهران دریافت کنید.

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

استعلام قیمت روز پیچ و مهره کیلویی در بازار تهران با تاریخ دقیق روز می تواند کمک کند تا خریدی مطمئن و ساده در عین حال به صرفه و اقتصادی داشته باشید. از این رو به مشتریان توصیه می شود با مراجعه به وب سایت فروش پیچ مهره در تهران بسیاری از محصولات متنوع تولید شده در داخل کشور و آبکاری و پوشش دهی شده با استفاده از آلیاژ های فولاد، مس، نیکل، روی، مولیبدن، داکرومات، گاوانیزه سرد و گرم، انواع کالا را سفارش داده و در محل تحویل بگیرند.

قیمت روز پیچ و مهره کیلویی در بازار تهران

صنایع مصرف کننده انواع پیچ و مهره در شهر های صنعتی کشور قرار دارند و مصرف کنندگان این تجهیزات و اتصالات مورد استفاده در ساخت آنها می توانند از طریق این مرکز یعنی پروه تولیدی بازرگانی و صنعتی نسبت به خرید عمده و خرده، کیلویی و متریک سفارشی انواع پیچ و مهره اقدام کنند.

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

طراحی و تولید و واردات این صنعت در داخل کشور توسط نمایندگی بورس انواع پیچ و مهره امکان پذیر بوده و ارائه دهنده انواع پیچ و مهره به صورت خرده و عمده با ارسال به سراسر ایران، خریدی آسان و امن را از فروشگاه تخصصی پیچ و مهره فراهم آورده است.

فروش عمده و خرده انواع پیچ و مهره آهنی و فولادی

خرید پیچ و مهره خشکه ، فولادی، فروش پیچ آهنی، ییچ آلن ، گالوانیزه داکرومات ، سرمته ای، رول بولت سنتر بولت و سایر محصولات پرکاربرد و پر مصرف در صنایع مختلف را از طریق اینترنت و بدون مراجعه ی حضوری در بازار ابزارآلات در شلوغی و ترافیک شدید تهران به سمت بازار و مراکز فروش پیچ و مهره کیلویی و سفارشی در سایزهای مختلف زمان خود را هدر نداده و درب نزل و کارخانه یا برای مغازه داران و همکاران در محل خود تحویل می دهیم.

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

قیمت پیچ و مهره کیلویی در بازار

فروش عمده پیچ شش گوش استنلس استیل 316 و 304 پیچ مهره آهنی و فولادی در دو نوع تمام رزوه و نیم رزوه (دندانه) انواع پیچ و مهره با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در مرکز عمده فروشی اتصالت صنعتی فلزی برای تنظیم و ساخت ماشین آلات مختلف کشاورزی، معماری، عمران و راه سازی، سد سازی و ….

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights