در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید

تولید و صادات
پیچ و مهره، استاد بولت، یوبولت، انکر بولت در متریال و سایزهای مختلف
اینجا کلیک کنید
فروش
فروش پیچ و مهره استاندارد با گرید های برنجی، استیل، خشکه و سایر متریال ها
اینجا کلیک کنید
Previous slide
Next slide
قیمت فروش پیچ و مهره و واشر اچ وی

فروش پیچ اچ وی

فروش پیچ اچ وی

فروش پیچ اچ وی مخفف عبارت لاتین Heavy Hex Bolt Din 6914 و از انواع پیچ 6 گوش ساختمانی دارای رزوه کوتاهتر و گل پیچ (سر پیچ) بزرگتر ساخته و عرضه می گردد.
پیچ ، مهره و واشر Hv رکن اساسی دنیای ساختمان سازی با استفاده از سازه های اسکلت فلزی در جهان به حساب می آید.

پیچ HV 6914 با انواع گرید، سایز، استاندارد، آچارگیر، طول رزوه ، جنس متریال ، پوشش آبکاری داکرومات، گالوانیزه گرم یا سرد و یا حتی بدون آبکاری تولید و به فروش می رسند و جنس ماده اولیه ساخت این پیچ ها می تواند آهن، فولاد، پوشش گالوانیزه و… است.

فروش پیچ اچ وی

فروش پیچ اچ وی

فروشگاه و دفتر مرکزی گروه بازرگانی و صنعتی  واقع در تهران آماده همکاری به صورت مستمر با مغازه داران کل کشور و صاحبان صنایع با تأمین اتصالات پیچ، مهره، واشر، پین، اشپیل و… به تمامی صنایع وابسته می باشد.

مهمترین لوازم جانبی در چفت و بست کردن، جوش دادن یا اتصال قطعات جانبی تجهیزات صنعت خودرو و ماشین سازی ، ساختمان سازی، سیستم حمل و نقل ریلی شهری و کشوری، پالایشگاهی، نیروگاه برق و … پیچ و مهره ها هستند که پیچ HV 6914 یکی از پر کاربرد ترین آن هاست.

فروش پیچ اچ وی

مزایای پیچ های Hv همان طور که در تصویر محصول نیز مشاهده می کنید؛ رزوه این نوع پیچ بسیار کوتاه و سر پیچ بزرگ تر از سایر پیچ هاست.
در صنعت ساخت و ساز و عملیات های پروژه مهندسی عمران و شهرسازی بیشترین استفاده را از پیچ های شش گوش HV دارند که در این میان پیچ HV استاندارد DIN 6914 بیشترین فروش و تقاضا را در بازار فروش عمده قیمت پیچ و مهره شش گوش دارد.

سطح مقطع این نوع پیچ ها بیشتر از سایر محصولات هم نوع خود است و بزرگترین مزیت ، نقطه قوت و مهمترین وجه تمایز پیچ های HV در سازه های فلزی ساختمانی همین ساختار و ظاهر آن محسوب می شود.

فروش پیچ اچ وی

فروش پیچ اچ وی

یک پيچ شش گوش اچ وي کاربرد گسترده تری در صنعت سازه های فلز و راه و ساختمان دارد اما برخی از مهم ترین مصارف کاربردی پیچ و مهره HV را اجمالاً با هم مرور کنیم :
نصب تیرآهن  و اسکله های فولادی فلزی ساخت و راه اندازی پروژه های پل سازی، تونل، اتوبان، زیرگذر، بزرگراه، کشتی و حمل و نقل دریایی، زمینی و هوا فضا، ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین ، سازه های مرتفع ، برج و (ساختمانهای دارای اسکلت فلز)،  ساخت و ساز انواع توربین بادی در راستای انرژی پاک و سلامت و حفاظت از محیط زیست

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights