در شبکه های اجتماعی با ما همراه باشید

تولید و صادات
پیچ و مهره، استاد بولت، یوبولت، انکر بولت در متریال و سایزهای مختلف
اینجا کلیک کنید
فروش
فروش پیچ و مهره استاندارد با گرید های برنجی، استیل، خشکه و سایر متریال ها
اینجا کلیک کنید
Previous slide
Next slide
قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه : پیچ و مهره ها با پوشش های متنوعی ساخته و تولید می شوند که به پیچ و مهره های که با پوشش گالوانیزه آبکاری می شوند پیچ و مهره گالوانیزه می گویند.
پیچ و مهره های فولای و آهنی در اثر عوامل طبیعی نظیر رطوبت بسیار آسیب پذیر هستند و سطح مقطع آن ها سریعا زنگ زده و دچار سایش می گردد.
فرایند اکسید شدن موجب سختی در باز و بسته شدن پیچ و مهره و در نتیجه از عمر مفید پیچ و مهره شدیدا! کاهش خواهد داد.

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

از این رو از پیچ و مهره های گالوانیزه و یا دیگر پوششها در اکثر صنایع استفاده می گردد. این پوشش ها با به تاخیر انداختن تاثیرات شرایط محیطی مستهلک و مخرب باعث کاهش شدید هزینه های تعمیر و نگه داری می گردند.

در روش گالوانیزه فلزی را که خاصیت اکسید شدن دارد در مذاب فلزی که خاصیت ضد زنگ دارد فرو می برند به صورتی که آن فلز گداخته سراسر سطح فلز قابل اکسید را می پوشاند و ابعدا طی یک پروسه این پوشش کاری بر روی سطح فلز اول پایدار گشته و موجب می گردد تا فلز مذکور هیچ وقت زنگ نزند!

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

انواع پیچ و مهره های گالوانیزه در اماکن و محیط هایی استفاده می شوند که ممکن است با آب ، بخار آب یا هوای آزاد در تماس مداوم باشد لایه گالوانیزه که روی محصولات فلزی را پوشانیده از زنگ زدن آنها جلوگیری می کند و باعث مقاوم سازی آن ها می‌گردد.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه و فولادی

پیچ و مهره فولادی جزو پرکاربرد ترین انواع پیچ و مهره و اتصال می باشند چرا که به آسانی قابل تعویض هستند.
این پیچ و مهره ها مقاوت و استحکام بالایی دارند از این رو بسیار مورد توجه قرار گرفته اند پیچ و مهرههای فولادی در انواع گرید ها و متریال های مختلفی طراحی می شوند.

قیمت فروش پیچ مهره گالوانیزه

ساخت، تولید و عرضه انواع پیچ و مهره و اتصالات آبکاری شده با آلیاژها و فلزات برای مقاومت بیشتر در برابر خوردگی در تخصص ماست. جهت دریافت لیست قیمت انواع اتصالات از جمله پیچ و مهره کیلویی خشکه در بازار ابزارآلات و اتصالات گالوانیزه در خیابان قزوین تهران و یا ثبت سفاش انواع پیچ و مهره استیل و ارسال به سراسر کشور با شماره تلفن های واحد فروش عمده و خرده پیچ و مهره در گروه بازرگانی صنعتی و تولیدی  در وب سایت رسمی شرکت ebolt.ir پیام بگذارید و یا از طریق واتس اپ و تلگرام با همکاران بخش پشتیبانی آنلاین ارتباط داشته باشید.

تماس با ما

تلفن
09365229083

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights